Selamat Membaca & Melayari blog Aku

Kemalangan Ngeri

23 Ogos 2010, Kemalangan ni berlaku di tempat yang sama dimana Lori roti dengan lori hantu bertembung iaitu laluan ke puncak alam berdepan dengan projek penjara yang sedang dibina, Kemalangan kali ini lebih tragis & boleh di katagorikan ngeri juga la bagi aku. Sbb kemalangan ni melibatkan motosikal & trelar membawa muatan besi serta menyebabkan kematian.Bagaimana kemalangan ni terjadi aku pun tak berani nak cakap.Aku malas nak cita panjang.Ko rang tengok la gambar2 yang sempat aku ambil.Sebelum tu mari la kita sedekah kan Al-Fatihah kepada mangsa tersebut kerana mangsa adalah berugama islam

Mayat telah di tutup sementara menunggu ambulan tiba


Gambar kemalangan dari jauh


Keadaan motosikal mangsa Yamaha 125z




Keadaan lori [lori tersebut telah merempuh kedai hardware dan berada di dalam parit kecil yang ada]

0 ulasan:

Catat Ulasan