Selamat Membaca & Melayari blog Aku

Xcident lagi

Kemalangan ni terjadi di selekoh felda bukit cerakah..jalan menuju ke UiTM puncak alam.
Mase ni aku dalam perjalanan balik rumah.kira2 50 meter nak sampai selekoh tu tetiba jem.
aku ingat kan ada rodblok ke,sbb polis selalu duk area ni tahan mane2 kenderaan yang dia tgk lain macam.ngam-ngam sampai selekoh tu baru la aku nampak..rupa nya ada xcident daa..
aku pun x pasti cammane terjadi.tp aku rase lori tanah tu makan jalan waktu selekoh....tu yg lori tu tibai lori roti sedap.selamat la roti tak bertaburan.hehehe.kat dalam gambar ni korang nampak sebiji je lori roti sedap tu kan..sebenar nya lepas je xcident tu berlaku...x sampai 15min..hampir 10 biji group lori roti sedap ni sampai...sory arr aku bukan pro cameraman.ni pun tangkap pakai tpon E71 aku je.

0 ulasan:

Catat Ulasan