Selamat Membaca & Melayari blog Aku

Rumah ku Syurgaku....

Penat Badan buat Deco Rumah


Fuhhh....


Memang penat kalau setengah tahun sekali mengemas rumah,asal nya rumah aku tunggang langgang mcm tongkah pecah.Almaklumla dah ada anak kecik.Ni lum lagi mengemas untuk sambut raya bulan pose.jadi sebelum rumah penuh ngan sawang2 spiderman lg baik aku isi masa lapang sabtu ahad mengemas rumah dengan bini aku.





Gambar2 yang aku masuk kan ni adalah gambar setelah penat aku & isteri tersayang mengemas & merombak balik susunan yang sedia ada.Alamaklum la rumah aku ni kecik jerk.Tu je yang mampu aku sedia kan untuk anak dan isteri aku.










ha tgk tu tak sampai setengah jam anak kesayangan aku dah mula wat sepah..
selamat la dak kecik...kalau besar dah lama dah aku jentik.

Amacam Cantik tak.

0 ulasan:

Catat Ulasan