Selamat Membaca & Melayari blog Aku

Kolam Berjaya [Sementa]

Semenjak Kolam berjaya masok dalam majalah pancing keluaran Jan 2011,kolam yg ku selalu pancing ni mula nak tarik pemancing kembali,Hari jumaat minggu lepas siakap sampai lebih kurang 600 ekor,200 terus d lepas kan,setengah jam pastu siakap2 ni terus makan umpan2 yg ada di situ,ramai la pemancing yg aku lihat senyum spi ke telinga,mane idak nya.....dh berapa lama kaki2 casting ni menunggu siakap kembali dalam kolam berjaya ni,yang aku dengar lak 2 hari lepas,tokey kolam tu sendiri cakap kat aku,jenahak & MJ akan spi minggu depan lebih kurang 1 tan, berapa ratus ekor yg akan d lepas kan sekali gus aku pun tak pasti lagi.kita tgu dan lihat,skang ni kolam berjaya ni dh mula di penuhi oleh pemancing2 kembali,aku harap tokey kolam ni akan jaga & faham jiwa pemancing2 yg ada di kolam tu,apa yg pemancing nak semasa berada dalam gelanggang kolam tu.klu tokey ni masih wat tak faham lagi,alamat kolam tu akan kembali sunyi sepi kembali seperti dulu.wokey la aku punnak sambung keje,insyaallah aku akan masok kan gambar2 keadaan kolam tu & ikan2 yang berjaya pemancing naik kan.insyaallah.

0 ulasan:

Catat Ulasan